20090529

It's not like we got naked..

Nii palju mõtteid, nii vähe sõnu ja veel vähem aega.

Oksemaik on juba kurgus, sest ma olen päev läbi istunud arvuti taga ja kogunud endale ülihead muusikat. Ja olgem ausad - ka kõige paremast muusikast saab küll, kui seda päeva jooksul umbes 10 tundi kuulata. Aga eesmärk on rohkem kui üllas. On minust ju saanud seksikas lesbo-DJ a la Samantha Ronson - kuid kus on mu Lindsay? Ah?

Ärge muretsege, ma ei ole antud hetkel päris täie mõistuse juures. Aga.. see saab veel ainult hullemaks minna. Ja siis peab ju paremaks minema?

Naljakas on see, et see eelmine postitus oli kirjutatud siis, kui ma oma teada olin veel.. hõivatud. Ja inimesed tegid kõik juba omad järeldused sellest. Aga kujutage ette pärast sellise masendava sisuga postitust saada uudiseid, mis .. panevad su segaduse lihtsalt paika oma sõnumiga. Ei ole vaja enam pead murda. Palju õnne. Enjoy the silence.
Aga ma ei ole kuri ega miskit. Enam. Esimene hetk ehmatas loomulikult põlved nõrgaks ja suitsud ahelasse. Ses suhtes, et kui sa nutad end magama juba siis, kui sa alles mõtled sellele, mida tulevik võib tuua ja siis avastad, et tulevik on üleöö olevikuks saanud.. tundus nagu Rock Bottom.

Kuid sellele nädalavahetusel saabunud teatele järgnes esmaspäev ja bioloogia eksam, mis oli hämmastavalt lihtne ja miskipärast kukkus hommikul välja ka nii, et ma nägin ülihea välja ja tuju läkski automaatselt lakke. Siis kohtudes ei suutnud ma absoluutselt mingit viha tunda, ma olin lihtsalt nii õnnelik. Ja tunnid lendasid, siider hakkas pähe ja oli päike ja .. ma mõistsin, et meist ei saa kunagi lihtsalt sõpru.. meie vahele jääb alati miskit, mis on nii kuradi eriline.. ja miskit, mis tähendab, et meil ei saa kunagi olema turvaline üksteise seltsis alkoholi tarvitada.. :D et ma ei näe päeva, kui mind ei paneks kulmu kortsutama jutt kellegi teise sebimisest.. aga see on kõik kannatatav, sest ma tean, et.. ükskõik kes tuleb või mis juhtub, Meie jääme ikka üksteise jaoks just sellisteks, nagu me oleme. Ja selles suhtes ongi kõik kuradi faking hästi.

Ja nagu rusikas silmaauku sobib siia Amy. xD


Aga mul antud hetkel.. ei ole lihtsalt aega, et end halvasti tunda. EGN ja CD-plaadid on antud hetkel mu hommiku-, lõuna- ja õhtusöök. Kui mul üldse millekski aega jääb, siis selleks, et end ilusaks teha. Ja see tuleb mul nüüd eriti hästi välja, kui ma tean, et enam pole seda üht, kes armastaks mind ka siis kui mul on jalad 4 päeva raseerimata ja eelmise päeva meik padja abil näos laiali hõõrutud ja eelmisel päeval natuke liiga palju hamburgereid söödud selle liibuva topi jaoks.. Seega cheers bonitas, shut up and swallow ja.. ma lähen nüüd hoolitsen enda eest edasi. :)

No comments: